VV-Oppnasitt84 @Sheriffen sa: Egentligen helt fel att gnälla när starten i år överträffat alla förväntningar och man är helt klart starkare än Dalkurd men... Rochester... är han verkligen bra? Känns som mellanmjölk. Undrar hur länge han får behålla sin startplats.
Peter_Hansen @Plantagenparkeringen sa: Vill gärna se Andreasson in efter andra halvlek. Tror han skulle passa mot sitt gamla lag. Är bra playmaker jämfört med någon som jagar. Instämmer (och fattar att du menar Alexandersson).
Manne Jag tycker dansken ser fin ut idag, snabba fötter. Kan göra nytta med tid. Drotts direktpass ut på Pavic annars matchens delikatess utöver målet. Pavic till vänster hittills en fullträff. Och Mehic, vad säger man?
Peter_Hansen @Sheriffen sa: ... Rochester... är han verkligen bra? Kommentatorn kallade honom nonchalant och jag håller med. Tycker inte han följer resten av lagets hårda arbete. Denis hyllar sina spelare för att de löper oerhört mycket men jag har svårt att se att denne dansk kan räknas in i det även om jag skulle vilja det.
Slangen Känns inte som att Keene har sin dag idag. Ge Alexandersson en rejäl chans att komma in i säsongen.