Peter_Hansen @Oldtimern sa: Oj då, släpper vin mål mot dalkurd, de såg man inte komma Varför inte? De skapar ju flera farliga skott.
BLW @Slangen sa: Känns inte som att Keene har sin dag idag. Ge Alexandersson en rejäl chans att komma in i säsongen. Håller med, och som vanligt så får han inga frisparkar med sig
Slangen @Oldtimern sa: Oj då, släpper vin mål mot dalkurd, de såg man inte komma tråkigt Varför inte? Bara de tre lag som just nu toppar tabellen som gjort fler mål än Dalkurd.
CrobyJr Nu har vi kommit till punkten då det är Lunkan och Månz som ska slåss om den andra mittbacksplatsen bredvid Örnblom, i mitt tycke
Peter_Hansen Ska man försöka vara positiv just efter insläppt mål får man väl säga att nu behöver man inte fokusera på ”vi har hållit nollan jättelänge” utan istället på att ”få in bolljäveln i bollmålet” som en vis och väldigt skäggig man en gång skaldade på Österläktaren.
ÖIF135 @CrobyJr sa: Nu har vi kommit till punkten då det är Lunkan och Månz som ska slåss om den andra mittbacksplatsen bredvid Örnblom, i mitt tycke Exakt, lundgren bolltittare
Slangen @Oldtimern sa: Står på expressen att keen gjorde målet Nån som vet hur kvitteringen gick till Bollen tog på Örnblom och gick över mållinjen. Sen slog målvakten ut den och Keene slog in den igen. Lär bli Örnbloms mål tillsist.
Peter_Hansen @Oldtimern sa: Står på expressen att keen gjorde målet Nån som vet hur kvitteringen gick till De kollade inte ordentligt. 100% Örnbloms mål även på repriserna. Keene slår in den när Dalkurd har slagit ut bollen över linjen igen.
Jockeluring 1) Kommentatorn tycks tro att Örnen är sommarvikarie för Månz. 2) Jag tror osynlige Keene får målet.
jon @Peter_Hansen sa: @Oldtimern sa: Står på expressen att keen gjorde målet Nån som vet hur kvitteringen gick till De kollade inte ordentligt. 100% Örnbloms mål även på repriserna. Keene slår in den när Dalkurd har slagit ut bollen över linjen igen. kan de inte räkna det som 2 mål?
jojolaget @Oldtimern sa: Hur gick deras mål till, dödsynd o släppa in sissta sekunden Snyggt nickmål på ett bra inlägg, otagbaet för Mehic.