@WittonAlbion sa:
@outdoor
@Kalle Dahl sa:
Officiella hemsidan kallar JW Westerberg ett par gånger i vad som i övrigt är ett på tok för färgat referat för min smak.
Varsågod att ta över, jag har bett om att bli av med det i fem år (efter över 500 referat blir man ite leds på det) men det finns inte många som är beredda att faktiskt göra jobb gratis.
Gutt att veta ta det finns duktiga själar som ställer upp. Mailar du Jens eller ska jag göra det?
Fortsätt du, jag tycker referaten är bra. Att dom speglar vårt lag är ju naturligt och något som kännetecknar referaten på övriga lags hemsidor också. Vill man ha mer opartisk läsning får man ju söka sig till Fotbollskanalen, Fotbolldirekt etc. Men du bör ha koll på vad våra spelare heter, Westerberg vill jag inte läsa fler gånger.
Denna match är helt åt h-vete. Vi ska inte spela i Allsvenskan 2023, det här laget skulle gå igenom serien med 0-0-30 så då kan vi lika gärna låta bli.
Tar vi oss upp ska vi spela där. Vi ska göra allt för att ta oss dit. Finns det föreningar där som Varberg, Värnamo, Degerfors och Sundsvall där som gjort mycket bra men varav säkert flera i längden inte kommer klara sig bättre än Falkenberg gjorde så har vi alla chanser att rädda oss kvar och bygga från det. Vi har sett bakslag, svagt spel och annat skit emellanåt alla säsonger vi gått upp, inte minns 2002 men t o m 2012.