Hansen Kanske bästa Hörnan hittills, va? Satt och skrek Europeus och PETÄJÄ FÖR FAN i en kvart! Nä, nu ljög jag, Elgen var snabb på Petätjä. Bra av boysen att låta det ta tid så att man fick klura ikapp med dem. :-) Elg-minus dock: Att väckas mitt i natten och INTE säga "Teitur Thordarson" det första man gör kan inte betraktas som annat än ungdomligt oförstånd. Mannen med den ljusa rösten och en skäggväxt så intensiv att han fick raka sig i paus för att inte ha stubb i 93:e.
Österpoddar och poddar om Öster
Apropå Arpö, visst var det en forumskribent som myntade ”Nicogol” och inte smp. Jag är typ helt säker men lyckas inte hitta inlägget när jag söker. Kan ha försvunnit i flytten. Någon som känner sig skyldig?
Hade han inte kallats det på någon tysk sajt innan han kom till oss?
Kalle Dahl
Som jag minns det så hade han det smeknamnet i Helsingör.
Bajen kom på smeknamnet!
I avsnitt 64 ”we need your support” så har vi en intervju med vår tränare Srdjan Tufegdzic, ”Tufa” snackar som en svensk politiker och ger inte bort startelvan på lördag, men han uppmanar hela Växjö att komma till matchen mot ÖIS. På grund av aggressivt öldrickande så håller Maltes katt att svälta ihjäl, swisha genast stöd.
Finns där poddar finns bland annat här:
Gillar ni vår podd så swisha gärna några bärs på 0704036500
Antal swishare 2022: 35st, stort tack till er!
NonPhixion jag swishar innan jag lyssnar, en riktig chansning, men gillar att vara lite wild’n crazy.
Tack Jockeluring
Då bjuder vi på ännu en sändning!
Extrasändning: ”Vi har en tydlig bild av hur vi blir en Allsvensk klubb” har vi en intervju med vår klubbchef Jens Magnusson. Jens berättar om sin kamp mot cancer som nu äntligen börjar gå mot sitt slut, klubbens vision och hur han ser på den spännande avslutningen av serien.
Gillar ni avsnittet? Swisha då till ett bidrag till cancerfonden 90 195 14, märk det: Fuck cancer, heja Jens!
NonPhixion
Som jag var inne på tidigare så verkar det som att Jens/Vito såg problematiken kring Kalu agerade därefter. Ordning och reda.
I avsnitt 65 ”Fullt fokus på Norrby” har vi en intervju med vår mittfältare Jonathan Drott som pratar om säsongen som helhet, drömmen om Allsvenskan och framtiden. Dessutom så snackar vi med vår tränare ”Tufa” som har ett fokus just nu, Norrby! Vi velar vidare om Öster går upp i allsvenskan eller ej. Dessutom East Front nytt!
Antal swishare 2022: 39st
Förläng med Drott!
Orimligt hög nivå på Hansens hörna i senaste Arpö.
Hansen När vi nu - med rätta! - hyllar till höger och vänster: Vad ger du Elgen för betyg, Hansen? Stark sjua eller svag åtta? Sebastian L hade jag inte snutit ur näsan så där i all hast.
Dan glömde säga det men 2 av 4 utmaningar var godkänt och han klarade ju 3 så därmed klart godkänt (vilket jag också mailade till honom igår).
I avsnitt 66 ”Kvalextra” har vi intervjuer med, John Stenberg, Månz Berg och tränare Srdjan ”Tufa” Tufegdzic. Vi snackar kval och siar om framtid. Malte berättar om vilken öl som är ett MÅSTE inför kvalet till Allsvenskan.
Antal swishare 2022: 42st
Kul med Kalle från Hallands Nyheter i ARPÖ!
Ni som lyssnat på Offsides Podcast och inte hatar quiz har nog hört Spelarbussen där han var med som domare ett tag mellan Orrenius och Bengtsson.