@NonPhixion sa:
@Hansen sa:
Ahrns ord är väldigt tänkvärda. Jag känner mig delaktig i hypen med #Tempelriddaren när han kom fram. Jag får dåligt samvete.
Så att Oldtimern nu istället sablar ner #Zahiren i varenda prestation istället för att bygga förväntningar kanske t o m är nyttigt. Eller ännu bättre som med Örnblom och nu med Mattis: det får ta sin tid.
Samtidigt: jag tror fortfarande att Ahrn kan lyckas i elitfotbollen om han själv vill. Han är fortfarande ung och har näsan för var målet står.
Dåligt samvete ska du väl ändå inte ha? Vi supporters har ju våra drömmar och egentligen handlar ju om att vi vill att de ska lyckas i vårt lag. Väldig intressant att snacka med Ahrn, hoppas han lyckas ta sig tillbaka till eliten.
Nä inte dåligt samvete så jag plågas men han var ju rätt tydlig med att det var jobbigt för honom att han som 19-åring kände orimliga förväntningar från supporterleden och så tänkte jag på vad jag själv gjorde när jag var 19 år: ryckte in i lumpen och kände orimliga förväntningar på mig från en rövig löjtnant att genast plocka isär och ihop en AK4 med ögonbindel på gång på gång när jag knappt kunde hantera en helt vanlig brödrost och dessutom hade lovats vapenfri tjänst.
Skönt att höra att Gustav vill ge sin karriär en chans till i alla fall. Jag håller alla mina tummar inklusive de som sitter mitt i handen.