Ang senaste avsnittet @NonPhixion
Måste sända lite kärlek för din insats i samtalet med Tommy om Stig.
Efter att ha hört den går det inte att överskatta betydelsen för föreningen och skildrar ju också den ödmjukhet och den respekt som fanns i banden mellan far och son och hur dessa sammanfaller med föreningens framgångsresa. Jag fascineras över hur detta inte Stiger (HA) dem åt huvet, det gör intervjun det till fina personporträtt, faktiskt av dem båda två.
Så att lyssna till samtalet berör och adderar någonting mer till min relation till gamla Öster och ser fram emot nästa avsnitt med Tommy fokus.
-------------
Kanske är mycket gjort, kanske är det inte det med anledning av den svåra brytningstid som trots allt blev.
Jag hoppas någonstans att föreningens fina historia får fortsätta att sippra fram i den moderna verksamheten på ett ännu bättre sätt framöver. Poddens insats är definitivt en kanongrej, och den omnämnda Östervandringen en annan. Kanske något att arrangera inför återstarten efter EM då restriktioner kanske är släppta... En Östervandring på förmiddagen som slutar i Stigs anda med en varm korv och en öl.
Tack podden!