@Peter
_
Hansen sa:
@NonPhixion sa:
@Peter
@NonPhixion sa:
@Peter
Går patreonavsnitten och förlyssningarna att få in via Poscasterappen, Snett Inåt Bakåt gör t ex så via kod för sina patreonbetalande. (Finns en gratisversion - som är vad tredje gång - och en patreonversion att ladda ner avsnitt från.)Kanske är krångligt?
För nu kan man ”bara” lyssna på detta via patreonappen?
Nu är det avancerat här, jag vet ärligt talat inte, MEN du kan ladda ner avsnittet genom att trycka på pilen till höger och på så sätt kan du spela dem på andra spelare.
Det funkar bra att lyssna i patreonappen som en punktinsats. Dock tror jag inte det går att få över den till Podcasterappen och få in den i flödet av poddar man lyssnar på genom att klicka på pilen, det lyckas i alla fall inte jag med, vilket inte säger så mycket.
Nej det går nog inte, men du ska kunna ladda ner filen och spela den på Itunes eller motsvarande
Ja. Funkar annars fint i patreonappen som sagt.
Att inte ha all lyssning i ett flöde är sannerligen dagens i-landsproblem. Kul att ni fick med min fråga där på slutet. :) Har faktiskt funderat på hur det är för lagen med tanke på att det finns ett fenomen som kallas ”pressfika” och kan innehålla ingredienser från ett ganska brett spektrum.
Den var en rolig fråga, räkmackor innan match verkar inte vara favoriten....