@Suppe sa:
Tack för att ni gör en så grym podd! Har joinat Patreon och hoppas att fler som uppskattar podden gör det, eller stöttar på annan väg, så att ni orkar hålla uppe glöden och minst kan täcka kostnaderna. Personligen föredrar jag verkligen de här aktuella nedslagen och intervjuerna framför historiska anekdoter. Tycker just att inblicken i föreningen och dess skötsel samt de djupgående intervjuerna där man får lära känna spelare och ledare och där de får utrymme att utveckla sina tankar och ge bakgrund till beslut som fattas är det jag saknar mest i rapporteringen kring Öster, och där gör ni ett stort bidrag.
Tack Suppe, dina ord värmer! Det kommer blir mer av aktuella inslag och att lära känna föreningen och dess spelare och ledare är grundtanken med podden.
Vi fick en gliring av en person om att det var för mycket snack om pengar, ja kanske det, men generellt, så hoppas jag att folk ser på vår Patreon mer som ett medlemskap i EF, får vi snurr på detta så kan vi ordna så att vi får bättre ljud, vi kan åka i väg på lite reportage, etc, så det är klart att mer medlemskap på Patroen kommer vara motiverande, det kommer till och med vara avgörande i slutändan. Men vi är ödmjuka och inser att vi inte är i närheten av någon Tutto Balutto-podd, men vi kommer ha tålamod och hoppas även att ni lyssnar har det.
PS. mer avsnitt är på väg. B) .