Sääf Sr Lexxy Mitt förslag, fokus på någon ramsa, typ två, varje match som inte sitter riktigt. Kopiera upp och sprid texten på läktaren på små papper, typ tredjedel a4.
HB352 Lexxy Marseljäsen är en ramsa som de ”äldre” värnar om, den ska absolut inte dö ut och jag respekterar att folk tkr om den. Dock är den ett sömnpiller och passar bäst på bussresor och inte på matcherna.
Lexxy HB352 Marseljäsen är absolut ingen ramsa som ska in i en läktarkamp. Pga det låga tempot. Men lär sig ksk bara 100 personer sig den ramsan går den från sömnpiller till mäktig. Riktigt skrikmoment i "Allez Allez hjärta och själ" med. Tror den hade varit riktig slagkraftig en match tempo inte behövs för att en läktarkamp ska vinnas, säg Värnet eller BP. Förutsatt att mer än 10 sjunger med.
antzzo Mäktig ramsa. Något man skulle kunna göra om till en Österlåt. Den här ramsan går att sjunga LÄNGE och skapa tryck
Itij8 antzzo Vi älskar vårt lag Vi älskar vårt lag Tillsammans ska vi Mot segern gå Shalalalalalalallalalalalalalala Angående Union Berlin ramsan.
antzzo Davidsson varför kan vi inte bara köra hårt på den här? Skapar otroligt tryck. Vi kan alla lära oss den på puben. Någon hade väl skrivit text till den med?
Sääf Sr Spelare som inte gjort nåt än och ramsor, ja vet, men hoppas på Tamminen… OM han levererar kunde man göra en enkel på Meiras Bia Bia (barn i den åldern = en kväll med mello). Ta ta ta ta ta ta Ta ta ta ta ta ta MI NEN Tror det blir rätt antal Ta, men ni fattar.
Sääf Sr ZWEMPA ja - känns som att vi har mycket spännande på gång på kanterna. Det är där vi kommer att behöva slå backlinjen, så känns lovande.
lagoh ZWEMPA Syftar du på när han tryckte sig förbi en P19 spelare född -07? Nja, jag tycker det krävs mer än så för att kallas klass…
Itij8 En stad ett lag ifrån växjö vi ska alltid följa er troféerna dom ska komma och rödblått ska segra igen. TJALALALALA alternativt WOAH OOOOOOO Samma melodi som "polisen har startat en häxjakt"
HB352 33 sekunder in. På Staglaberget bildas en förening Och utan den har livet ingen mening Och nu vi står här, alla värends söner För vi ska kriga och strida tills vi dör, ey Ale Aleeee, ale aleeee, ale aleee röd blått aleeee Ale Aleeee, ale aleeee, ale aleee röd blått aleeee Eventuellt ändra så att fjärde raden inte slutar på ey.
Chicharito Min 0.03-0.50 En gång Öster, alltid Öster hey hey hey En gång Öster, alltid Öster hey hey hey En gång Öster, alltid Öster hey hey hey Ö, Ö I, I F, F Ö, Ö I, I F, F Shalalalal Trummor tystnar Shalalalala dör ut Ohhh Öif öif öif öif öif
Itij8 En gång för längesen I växjö stad Så bildas en klubb som vi älskar så Vårat rödablå Vårat kära öif Shalalalala Sha la la la Shalalalala Vårat kära öif