@Drillo sa:
Om det skulle finnas en dialog med och om Ajdarevic.
Det finns därmed ingen naivitet hos Öster att rekrytera
Tillåter mig att tycka att ryktet är
Jag instämmer i detta. Har ingen aning om Astrit kan tänka sig Superettan i detta läge men isåfall litar jag helt på att Velic handskas med honom lika bra som med Petrovic.
Sedan kanske man kunde tro att Astrit skulle flytta in på Solhagavägen i Falkagård igen, kicka lite boll på gården med farsan och antingen cykla bort till den alkoholfria nya arenan som inte fanns när han senast bodde där för att lira Superettan eller ta tåget till de gamla rucklen Påskbergsvallen eller Örjans Vall för att lira vidare i Allsvenskan.
Edit: Ser nu att Astrit hade nyfödda tvillingar med kolik 2019, konflikten på träningen direkt 2020 och sedan kom coronapandemin direkt på det. Tro fasen att han mådde skit då. Har så klart ingen aning om även andra saker hänt.
https://www.google.se/amp/s/amp.svt.se/sport/fotboll/tvillingarna-holl-ajdarevic-vaken-latt-var-det-inte
Skulle väl inte vara helt oförklarligt om han ville komma nära släkt då (i väntan på att man får träffas enklare om restriktionerna lättnar) vilket skulle kunna bli nära Halland ELLER nära mammans uppväxtort.