Platini För mig är Silka ett mysterium. Han var väldigt bra i Värnamo, men i Öster har det inte fungerat. Han har spelat helt utan självförtroende och mest i sidled. Jag hoppas ändå att han får nytändning i Motala och kommer igen. Har inget emot killen.
Jockeluring @Johannes Magnusson sa: Silka sluter cirkeln: Måste vara en kanonvärvning för Motala! Tror det finns mycket fotboll i honom, inte bara i sidled. :p
ÖIF135 @Jockeluring sa: @Johannes Magnusson sa: Silka sluter cirkeln: Måste vara en kanonvärvning för Motala! Tror det finns mycket fotboll i honom, inte bara i sidled. :p Nu har Motala också hela släkten Silka :smile: Hans bröder Valon och Edon spelar där sedan tidigare.
Peter_Hansen @ÖIF135 sa: @Jockeluring sa: @Johannes Magnusson sa: Silka sluter cirkeln: Måste vara en kanonvärvning för Motala! Tror det finns mycket fotboll i honom, inte bara i sidled. :p Nu har Motala också hela släkten Silka :smile: Hans bröder Valon och Edon spelar där sedan tidigare. Motalas version av bröderna Elm. De kan få låna ramsan av East Front från Varberg away 2018: https://twitter.com/osterfakta/status/997900378279727106?s=21
Apotekaren @EF-JKPG sa: @lundino sa: Var spelar Alvedon? Med kusinen citadon Ibu och metin lirade väl där innan
Wallberg @Apotekaren sa: @EF-JKPG sa: @lundino sa: Var spelar Alvedon? Med kusinen citadon Ibu och metin lirade väl där innan Metadon är tyvärr borta på rehalebitering ännu en säsong. Blir den tredje i sträck.
jojolaget Måste vara en kanonvärvning för Motala! Tror det finns mycket fotboll i honom, inte bara i sidled. :p Om han vrider sig ett kvarts varv innan han passar blir det djupled..
Lutavallen @jojolaget sa: Måste vara en kanonvärvning för Motala! Tror det finns mycket fotboll i honom, inte bara i sidled. :p Om han vrider sig ett kvarts varv innan han passar blir det djupled.. .....eller mer sannolikt bakåt!
Trollmand https://fotbolltransfers.com/site/news/134540 Då blev det inget med det. Oscar Johansson till Värnamo
xonitex @Trollmand sa: Då blev det inget med det. Oscar Johansson till Värnamo Nu kräver jag att få veta, var det han som villenyblom snackade om?
ÖIF135 @xonitex sa: @Trollmand sa: Då blev det inget med det. Oscar Johansson till Värnamo Nu kräver jag att få veta, var det han som villenyblom snackade om? Antingen Loeper eller Oscar Johansson rimligtvis.
VV-Oppnasitt84 @ÖIF135 sa: @xonitex sa: @Trollmand sa: Då blev det inget med det. Oscar Johansson till Värnamo Nu kräver jag att få veta, var det han som villenyblom snackade om? Antingen Loeper eller Oscar Johansson rimligtvis. Eller Erik Andersson som valde Sundsvall.
Slangen Nu börjar det bli ont om folk i Sverige. Kanske blir ett utlandsspår iallafall. Känns inte som att detta har gått riktigt som klubben hoppades.