VV-Oppnasitt84 @Slangen sa: Nu börjar det bli ont om folk i Sverige. Kanske blir ett utlandsspår iallafall. Känns inte som att detta har gått riktigt som klubben hoppades. De som finns kvar i Sverige är väl typ Loeper och Barny. Ingen av dem är nog aktuell dock. Känns som att det blir ett utlandsspår eller ingen alls.
ÖIF135 @jores sa: @ÖIF135 sa: @xonitex sa: @Trollmand sa: Då blev det inget med det. Oscar Johansson till Värnamo Nu kräver jag att få veta, var det han som villenyblom snackade om? Antingen Loeper eller Oscar Johansson rimligtvis. Eller Erik Andersson som valde Sundsvall. Fast det kändes som att han redan var klar för Sundsvall när Ville skrev. Kan dock vara Erik också.
cj9808 @jores sa: @Slangen sa: Nu börjar det bli ont om folk i Sverige. Kanske blir ett utlandsspår iallafall. Känns inte som att detta har gått riktigt som klubben hoppades. De som finns kvar i Sverige är väl typ Loeper och Barny. Ingen av dem är nog aktuell dock. Känns som att det blir ett utlandsspår eller ingen alls. Barny är klar för en klubb på Cypern
VV-Oppnasitt84 @ÖIF135 sa: @jores sa: @ÖIF135 sa: @xonitex sa: @Trollmand sa: Då blev det inget med det. Oscar Johansson till Värnamo Nu kräver jag att få veta, var det han som villenyblom snackade om? Antingen Loeper eller Oscar Johansson rimligtvis. Eller Erik Andersson som valde Sundsvall. Fast det kändes som att han redan var klar för Sundsvall när Ville skrev. Kan dock vara Erik också. Ja jag tror det var Oscar han syftade på och skrev i ett tidigare inlägg att jag trodde han valde mellan oss och Värnamo.. Men EA passade in på profilen också. Tråkigt när spelare ratar Öster för Värnamo.
ÖIF135 @jores sa: @ÖIF135 sa: @jores sa: @ÖIF135 sa: @xonitex sa: @Trollmand sa: Då blev det inget med det. Oscar Johansson till Värnamo Nu kräver jag att få veta, var det han som villenyblom snackade om? Antingen Loeper eller Oscar Johansson rimligtvis. Eller Erik Andersson som valde Sundsvall. Fast det kändes som att han redan var klar för Sundsvall när Ville skrev. Kan dock vara Erik också. Ja jag tror det var Oscar han syftade på och skrev i ett tidigare inlägg att jag trodde han valde mellan oss och Värnamo.. Men EA passade in på profilen också. Tråkigt när spelare ratar Öster för Värnamo. Ja verkligen, i detta fallet lär det dock ha varit klubbkänslan som varit avgörande.
ÖIF135 @cj9808 sa: @jores sa: @Slangen sa: Nu börjar det bli ont om folk i Sverige. Kanske blir ett utlandsspår iallafall. Känns inte som att detta har gått riktigt som klubben hoppades. De som finns kvar i Sverige är väl typ Loeper och Barny. Ingen av dem är nog aktuell dock. Känns som att det blir ett utlandsspår eller ingen alls. Barny är klar för en klubb på Cypern Det blir bara bättre och bättre...
Drillo Ursäkta. måste få gnälla lite: Här inne har horder av supportrar, sen fan var länsman kastat skit över att egna talanger och yngre spelare aldrig getts chansen. Nu har våra ungdomar chansen. Så, nu känns det bättre.
Jockeluring @ÖIF135 sa: @jores sa: @ÖIF135 sa: @jores sa: @ÖIF135 sa: @xonitex sa: @Trollmand sa: Då blev det inget med det. Oscar Johansson till Värnamo Nu kräver jag att få veta, var det han som villenyblom snackade om? Antingen Loeper eller Oscar Johansson rimligtvis. Eller Erik Andersson som valde Sundsvall. Fast det kändes som att han redan var klar för Sundsvall när Ville skrev. Kan dock vara Erik också. Ja jag tror det var Oscar han syftade på och skrev i ett tidigare inlägg att jag trodde han valde mellan oss och Värnamo.. Men EA passade in på profilen också. Tråkigt när spelare ratar Öster för Värnamo. Ja verkligen, i detta fallet lär det dock ha varit klubbkänslan som varit avgörande. Fick nog en båt i signing bonus.
Trollmand Har Gabriel Somi nämnts tidigare i tråden? Har spelat både vänsterback och vänstermittfältare vad jag kan komma ihåg.
Hansen @Szabo sa: Marcus Astvald nära att bli klar för Öster enligt Josip Ladan på Twitter. Kontraktslös efter 25 matcher med Degen i år. Dock hoppas iaf en Degensupporter i deras svenskafansforum att de INTE förlänger med honom: ”Bara vi inte slösar pengarna på astvald. Han är för loj. Kansle kunde duga i strömtorp”
ÖIF135 @Szabo sa: Marcus Astvald nära att bli klar för Öster enligt Josip Ladan på Twitter. Det hoppas jag verkligen inte
Trollmand Astvalds karriär är ju rätt lik Henningssons, rätt lik spelstil också om jag inte missminner mig?
Hansen @Simba sa: Känns inte som någon värvning som osar klass. Kanske något för @Sigge i Åby-Tjureda? https://www.fotbollskanalen.se/superettan/gjorde-sin-hundrade-osk-match---pa-bandyplanen/
Villenyblom @Trollmand sa: Astvalds karriär är ju rätt lik Henningssons, rätt lik spelstil också om jag inte missminner mig? Nja. Henningsson är mer snabb och rivig medan Astvald är lite mer loj men bättre fötter
Hansen Drömvärvning för Karlstad Fotboll och kanske okej för oss då vi väl ändå rimligen kan behöva en 90:a då så många i truppen är desto yngre. https://www.kt-kuriren.se/2021/01/15/karlstad-fotbolls-dromvarvning-pa-jakt-efter-degerforsprofilen/