@xonitex sa:
@Drillo sa:
@xonitex sa:
Kreddd till er som alltid försöker vända allt till det positiva. Det är helt ok, till och med fint att alltid försvara och se det positiva ur allting. Folk måste dock få vara skeptiska och få uttrycka det även i ett supporterforum.
Själv var rätt skeptisk i början men nu är det mer ”det kan nog bli rätt okej”, ingen hype direkt men kanske skönt det?
Exakt. Det är en grundlagsskyddad rättighet att få gnälla och leva i misär till den dagen man blir överraskad och då kan göra tombolan ansvarig för utfallet. Och om den helt enligt sannolikhetsläran inte levererar i år heller kan man tryggt kräkas ut i ett väl underbyggt
I år förväntar jag mig missväxt och tistlar på Visma Arena. Fifan för vaktmästare, planskötare och optimister. Å skaffa nu en rikti tränare, spottchef och styrelse för det här duger fan ente
Nu går jag ut o bryter benet i vintervädret och svär som Kapten Haddock åt den där jävla solen som tvunget ska blända en hela jävla tiden.
Säger den person som förespråkade att Petrovic skulle lämna för han är skadad för mycket.
@xonitex Vet inte riktigt vad du vill säga med det, utveckla gärna, men det stämmer att jag var tveksam till att vänta in Petars signatur, bland annat av den anledningen att han endast spelar 2/3 matcher och ingen vet vad som är problemet...
Den andra anledningen var att han spelade fotboll för sig själv, fint, ryck, skott, och därmed inte bidrog och utvecklade LAGET. Att han sen gjorde det bra, ja det är en förutsättning om du ska starta öht.
Främsta anledningen till att jag övergav Petrovic var dock för hans trålande efter något annat, vilket slutade med Trelleborg Det om något var ett dåligt omdöme och ett pissande på den förening och den tränare som satsat på honom erbjudit honom väldigt bra förutsättningar efter några minst sagt tveksamma år. Då är det helt klart bättre att ha in spelare som vill vara här.
För att kommentera några andra nyförvärv så tror Hauksson kommer vara en Gamechanger och Engqvist kommer inte gå att hålla utanför startelvan sett över hela säsongen. Det borgar för en spännande säsong.