@Villenyblom sa:
@Sheriffen sa:
@Villenyblom sa:
@Petter Bengtsson sa:
@xonitex sa:
@Petter Bengtsson sa:
@Lien sa:
Div 1 södra nästa
Visst känner du till att halva säsongen återstår? Ingenting är på långa vägar klart. Jag tycker att den nuvarande klubbledningen hanterar situationen utmärkt. Även om jag tror att vi hade haft fler poäng om Örnblom hade fått mer speltid.
Ja, han skulle lösa all kramp i offensiven..
Förmodligen inte. Men ett par mål tror jag att han hade nickat in. Det hade kunnat påverka hela situationen. Innan alla nya kom in och det var skador och avstängningar i anfallet funderade jag dock på om det inte hade varit intressant att testa honom som forward. Men det är en parentes nu.
"Ett par mål" är att ta i, får vara glad om han hade gjort ett. Någon forward är han inte, vi är inte Burnley.
Han gjorde många förra året..
Amen dåså, hade han ett målsnitt på 0.25 mål per match så kommer det givetvis fortsätta, särskilt när vi ligger i botten gällande hörnor.
Örnblom har en helt annan timing och målkänsla än kvarvarande backar i truppen, så är det bevisat, sen räckte väl inte det förmatt få ett bättre kontrakt än vad han fick på bordet. Man får.här.även tänka på att det är inte bara spelaren som ska visa lojalitet mot klubben, det omvända krävs även det för att få en presterande spelare.