@TheSmokingMan sa:
Det kan bli så att vi totalt bara landar på 6st nyförvärv, en vanlig Silly hade jag varit belåten med en modest spelaromsättning men i vinter känns det som om vi måste röra runt ordentligt i grytan och bli av med förlorarmentaliteten. Att ha en gnällig Silka på avbytarbänken tror jag inte på, inte heller att han skulle vilja tillbringa hela 2020 så bara för att han har kontrakt. Vill han komma någonvart med karriären så blir det nog bäst både för honom och Öster med ett klubbyte. Vi får se; jag tror fortsatt att ddt blir något mer än 6st nyförvärv och förhoppningsvis kan vi summera Silly i början av februari så har Velic tid att spela samman truppen. Men var är den assisterande tränaren ? Hoppas på en pk denna vecka där den saken blir klart.
Har Silka visat tecken på gnäll trots minimal speltid? Jag har inte hört något iaf.
Kluven när det gäller Silka. Tycker att han är en av de mest bollsäkra och har ett lugn i sig. Däremot så verkar han ju sakna självförtroende och vände förra säsongen hem alltför ofta.
Men en potential finns det!