Oldtimern Mjällbys målis kastade ju bollen rakt i gapet på en bp spelare , kan inte hbk målisen göra desamma han är väl gammal österspelare. Annars ser väl vi hbk starka ut, vi måste nog sätta tre för o vinna
Peter_Hansen @Vikash sa: Andreasson sämre än kapcevic, han förstör ju AKTIVT. Sämst är dock kommentatorn. Fan vad han tjatar. Och är han ensam i Sverige om att säga HalmstaD. Och Östers-anfallet, Östers-försvaret, etc..,
Oldtimern Vi är lite passiva nu men hbk är bra på , ett av de böttre lagen vi mött kul när bägge spelar fotboll
Oldtimern Måns måste skärpa sina uppspel , inte första gången har ohotad slår bollen rakt utanför sidlinjen
Vikash @Oldtimern sa: Vi är lite passiva nu men hbk är bra på , ett av de böttre lagen vi mött kul när bägge spelar fotboll Va? Tycker dom är skitdåliga. Håll ut till paus nu, den här ska vi ha!
Oldtimern Ny situation där österspelare fälls utan åtgärd i straffområdet med tror jag ,vi lär inte vinna med 1-0 måste göra minst ett till.,
Oldtimern O frei leder med 2-0 mot bp, de är syrianska o bp vi ska kunna klara om allt går som vi hoppas
Petter Bengtsson @BLW sa: En av de bättre halvlekarna på länge Verkligen. Med tanke på att jag sedan en tid tillbaka är helt knäckt redan före matchen, så har första halvlek varit en överväldigande upplevelse!
Peter_Hansen @Oldtimern sa: ,vi lär inte vinna med 1-0 måste göra minst ett till., Där håller jag med dig.
Oldtimern Vi får rörligare spel med calle i offensiv roll, in med brassen i stället för kapevic, även om vi då blir lite korta på inlägg vore kul o se dem ihop, på topp
Eastbeast @BLW sa: En av de bättre halvlekarna på länge Jag visste att dom hade det i sig :) kämpa grabbar!
Oldtimern Sen har man ju en magkänsla att detta slutar oavgjort som vanligt , vi har ju inte sett den obligatoriska tavlan än