Peter_Hansen Kommentatorn har gått över från ”Östers-försvaret” till ”Öjf-försvaret”.. och kallade Öster för Kalmar nyss.
Söder Kapcevic vänder upp och skjuter! Två avslut denna halvlek. Vad händer egentligen? Fått nån rolig spruta i paus?
BLW @Peter_Hansen sa: Kommentatorn har gått över från ”Östers-försvaret” till ”Öjf-försvaret”.. och kallade Öster för Kalmar nyss. Ja, jag hörde det! Nä nu jä... =)
Oldtimern Vi har tappat spelet, nerver troligen , vi får ju kontringsläge , som vi måste utnyttja om vi ska vinna
Apotekaren @Oldtimern sa: Vi borde få 2 målsledning nån gång kan man tycka oturen grinar oss i ansiktet Frej borta?
Oldtimern Aldeles för mycket hbk spel i vårt straffområde , brukar ju inte gå o spela på resultatet, 1-1 hänger i luften , där räddade en österspelar mirakulöst på målinjen puuh deras hörnor är livsfarliga , men vi har snabba kobtringar i alla fall
Peter_Hansen @Apotekaren sa: @Oldtimern sa: Vi borde få 2 målsledning nån gång kan man tycka oturen grinar oss i ansiktet Frej borta? Var väl bara 2-1.
BLW @Oldtimern sa: Aldeles för mycket hbk spel i vårt straffområde , brukar ju inte gå o spela på resultatet, 1-1 hänger i luften , där räddade en österspelar mirakulöst på målinjen puuh deras hörnor är livsfarliga , men vi har snabba kobtringar i alla fall Ja, måste hålla boll mer och utnyttja våra lägen
Söder Hade vi spelat så här bestämt hela säsongen hade vi varit på övre halvan. Går ju till och med in i närkamperna!
Oldtimern Har man fått hjärnblödning ut med calle bäste spelaren, o in med silka ,nu ger jag upp Då har vi ’ gen snabb topp som vi kan kontra med
Petter Bengtsson @Peter_Hansen sa: Nu berättade kommentatorn för alla att Öster värvade Silka från Kalmar i vintras. Kommentatorn gör sitt bästa, men det blir inte bra. Eventuellt hade jag gjort det bättre själv.
Oldtimern Nu ser måns skadad ut, byts ut, klarar vi detta , är det ett under , fattar inte hur vi kan byta bäste spelaren
Oldtimern Domaren har vi inte direkt med oss många tveksamma domslut mot oss, men så är de väl o ligga sisst