Hasse-Hattrick Blir spännande att se om man kommer in idag. Köpte precis biljett via ostersif.ebiljett, betalade och fick en biljett till IK Brage - IK Frej... den matchen skulle jag vilja ha bra betalt för att titta på!
Hansen @Hasse-Hattrick sa: Blir spännande att se om man kommer in idag. Köpte precis biljett via ostersif.ebiljett, betalade och fick en biljett till IK Brage - IK Frej... den matchen skulle jag vilja ha bra betalt för att titta på! https://www.dn.se/sport/klubbchefen-sorjer-inte-ik-frejs-ode-gladjen-storre-an-sorgen/ ”IK Frej finns inte längre!”
Hansen Lundevall är en annan räv som kommer in då unge Jonathan Svedberg har feber. Ett avbräck enligt HBK-supporters.
penseln @Hansen sa: @penseln sa: Defensiv uppställning tråkigt. Är väl samma som tidigare fast bara andra spelare? Menar du att det mer defensivt enbart för att det är Rochester istället för Kozica? Ja Rochester drar ner tempot och spelar mer bakåt.Sen är det Kusu som tappar boll gång på gång en med Engkvist där.Sen är det en gåta att Westermark får starta.
Oldtimern Vi måste sätta våra chanser, vilket vi varit dåliga på, sen en forward på hemmaplan nä de köper jag inte, borde vara fullt ös, detta luktar försiktig defensiv o då lämnar vi över intiativet till hbk,
Hansen @jores sa: @Hansen sa: HBK får frispark på allt. Men de blev blåsta på en straff. Sant, hade inte blivit förvånad om de fått straff där.
VV-Oppnasitt84 @Hansen sa: @jores sa: @Hansen sa: HBK får frispark på allt. Men de blev blåsta på en straff. Sant, hade inte blivit förvånad om de fått straff där. Tänkte precis skriva att de får det i nästa situation istället.....
Plantagenparkeringen Månz ger Halmstadspelaren flera meter bakåt. Där måste han flytta ut direkt! Katastrofdåligt. Jw. Är det David Johannesson 2.0? Otroligt usel fotbollsspelare. Kan inte passa, kan inte skjuta.
BKBiceps Vilket piss. Öster inte ens i närheten av HBK Slår ju bort varenda jävla boll. MRS slår bort bollar hela jövla tiden och vågar ändå inte spela bollen framåt. Sen går kusu bort sig orutinerat på mitten och HBK har oceaner av yta. Sen enkelt straff. Fyfan. Kokar