Måste skriva av mig lite:
Jag lovar att Thomas Askebrand skrattar tyst för sig själv om hur det går för öster sedan dem lät honom gå. Vilka jävla pajasar vi har i styrelsen. Efter den här säsongen är slut så vill jag oavsett om Öster klarar sig kvar eller inte att hela styrelsen sparkas och vi tar in kompetenta människor som inte har avsikt att skada Öster.
Jag är så jävla trött på att så fort någonting går bra Öster så ska någon eller några hela tiden fucking rasera allting är det en massa jävla sadister som sitter i styrelsen som gillar att förstöra för oss och hela klubben?, Hela styrelsen kan bara dra åt helvete, det var ni som sparkade Thomas när allting var skitbra och Öster var på väg uppåt i tabellen och ev, allsvenskan redan förra året. Och av någon konstig anledning så tog ni in den sämsta tränaren i Östers historia Christian Järdler som inte slutade jättebra och nu har ni panik för ni vet vad ni har gjort och ni ska skämmas!. Att ni i styrelsen inte har gått ut offentligt och bett om ursäkt är ta mig fan skandal!!. Om jag personligen fick bestämma så skulle ni få böta ett x antal hundra tusen kronor i skadestånd för allting ni har gjort mot oss, spelare, supportrar och klubben.
Nu får det ta mig fan vara nog, ta in kompetenta människor som har Öster-hjärta och som inte är sadister och vill skada Öster och utbilda bra och egna spelare så kommer vi att ta klivet upp i Allsvenskan snart igen och vi kommer att ta över Svensk Elitfotboll och vinna SM-Guld de kommande 10-åren, det är min övertygelse.
Tack för mig