@Knugen sa:
@Sigge sa:
@Knugen sa:
@Petter Bengtsson sa:
Knugen, behövs det? Jag tror att de följer våra diskussioner här mer eller mindre dagligen. De ändrar ju till och med sakfel i sina artiklar efter påpekanden här.
Tänkte mer så att vi får se hur en vanlig arbetsdag går till i Östers styrelse och hur dem arbetar och diskuterar. Skulle vara intressant att se tycker jag
Nu är ju styrelsearbete inte ett dagligt arbete utan ett frivilligt uppdrag utan ersättning. Folk som arbetar och lägger ner sitt liv för Öster på sin fritid.
jaja skitsamma jag är i alla fall nyfiken hur de arbetar som jag skrev innan
Det är inget j-vla skitsamma. De arbetar för Öster på fritiden, bara det gör att du borde väga dina ord på våg innan du kastar skit på just den gruppen av föreningsfolk !
@Hasse-Hattrick sa:
Men med lite distans så var det kanske inte Järdler briljans utan skillnaden i Jävlar-anama mellan Vmo och Österspelarna som fällde avgörandet. Och det är kanske den bristen hos spelarna som visar sig än idag?
Precis så tror jag det var. De mötte Öster, som de upplevde som en större klubb, och presterade därför lite extra jämfört med våra divor med känt resultat i varje match lagen emellan. Samtidigt kan det inte vara den enda förklaringen, de mötte ju inte Öster i varenda seriematch anno 2017 så något gjorde ju Järdler ändå rätt. Med facit i hand skulle vi såklart behållit Askebrand, men det är först för fem, sex omgångar sedan som jag kommit till den insikten. Jag tillhör de som trodde på Järdler in i det sista.