@nisse123 sa:
@Slangen sa:
@nisse123 sa:
Alla suppotrar borde också båjkotta klubben och sluta gå på matcherna. Detta är en katastrof, vet knappt om jag ska skratta eller gråta...
Vad skulle bli bättre av det menar du? (Antar för övrigt du är samma person som varit negativ tidigare i tråden men under nyskapat alias)
Jag hoppas att du förståt att det är fler än jag som är besvikna på ledare och spelare...?
Om du har något bättre förslag för att rädda klubben så att vi kanske inte åker ner i 2:an så får du gärna posta det här!
Öh, att sluta gå på matcher gör ju bara att klubben får mindre pengar. Leder knappast till något positivt. Så ett bättre förslag är att fortsätta gå på matcher. Jag kommer att bli förbannad och besviken som fan om vi trillar ner i ettan eller för den skull tvåan, men kommer självklart att fortsätta följa och stötta laget.
Men för all del, är du av den åsikten är det ju fritt fram att sluta gå på matcher, eller bry dig över huvud taget. Jag rekommenderar att du börjar hålla på typ Real Madrid eller nått. De vinner nästan alltid så det passar nog dig.