Oldtimern Är nog bäst o byta ut keen, annars. lär vi få en utv snart, varför är det inget spel på helgs kant har ju knappt rört bollen, in med pavic, på silverholts plats,
Bissan Nu är det upp till killarna på plan att visa hjärta. För tillräckligt med kunnande för att slå BP har de, men jag saknar det hjärta och den vilja de visade upp mot Gais. Kom in i matchen nu!
1967conny Inte så illa med spelet , men såna här försvarstabbar får inte förekomma och tyvärr står ju Tobbe med träben, tycker jag sett liknande innan
xonitex Jag ger upp nu faktiskt. Dags att fokusera på ettan. Öster, se till att börja scouta spelare inför div 1 nu med en gång.
Nesta Månz helt katastrofala säsong fortsätter (som väntat) eftersom Velic vägrar peta en gammal kompis. Helt ofattbart att man inte fortsatte med samma backlinje som vann mot GAIS. Räckte det inte med 1-5 mot Brage? Märkligt nog har den slutsatsen som dragits efter den matchen varit att det tydligen mest var Walls fel. Genom att åtgärda detta med försvarsklippan Silverholt så borde allt vara löst?
Oldtimern Ja pedro har vi frammåt, men inget mer, väl vad har kalle B o säga till om, om 8nte velic ser hur de är borde väl kalle göra det
Oldtimern Spelarna ser ju förlamade it är väl nerver trots att man är en man mer är de bp som haft vassast chanser,
Redarmy88 @CrobyJr sa: Vad gör Månz på plan? Han spelar ner ett lag till division 1. Är ju ingen ny grej direkt.
jojolaget @Redarmy88 sa: @CrobyJr sa: Vad gör Månz på plan? Han spelar ner ett lag till division 1. Är ju ingen ny grej direkt. Han gör det kliniskt och effektivt!