Oldtimern Det ser inte ut som vi kan spela oss igenom säckförsvaret , vi slår bort enkla bollar pÅ 5 meter typ , allt går i ultrarapid
Tompa Drott har spelat två bollar till inkast nu. Men Silverholt visar ju ingenting att han vill ha bollen. Vall vågar ju i alla fall och verkar ha lite att tillföra. Ser gärna honom på på plan isf Silver. Och nån annan isf Stefan. Och Pedro mot Drott. Gör nåt nu! Anfall längs högersidan hela tiden. Uddlöst!
Wallberg Jag ångrar mig redan. Vi vänder inte. Totalt jävla mörker. Hur fan kan man spela så tafatt med en man mer. Med lite tur lyckas väl någon trilla in en kvittering åtminstone.
jojolaget Varför tar man inte in Pedro mot Johanneson och Ljungberg mot Drott. Agera på bänken, det är nu eller aldrig.
naren Pedro, Lungberg, Andreasson, Dragan, Örnblom....alla dessa är spelar som skulle vara nyttiga i detta läget!
ÖIF135 @Calle01 sa: Kommentatorn snackar hela tiden om BP ska orka hålla emot. Han överdriver som in i helvete. Stör mig så mycket på honom.
Redarmy88 @naren sa: Pedro, Lungberg, Andreasson, Dragan, Örnblom....alla dessa är spelar som skulle vara nyttiga i detta läget! Du glömde vall. Han slår bäst inlägg i hela superettan