Tack Velic! Jag upplever att han kom in i grevens tid och lämnar med huvudet högt. Han kom, han såg, han segrade.
Angående spekulationerna kring anledningen så tror jag verkligen att han är fullständigt transparent med sina bevekelsegrunder. Jobbet har varit svintufft, trion har jobbat 200 % 6-7 dagar i veckan. Denis har fru och barn som såklart vill se mer av honom. Alla män är inte patriarker som jobbar dygnets vakna timmar och har fru och barn som förströelse.
Utöver det så har pressen varit hård ifrån media, supportrar och maktens män i korridorerna (åtminstone tills Vito och Jens klev in i föreningen). Denis har säkert flera utbrändhetssymtom och har definitivt fått en och annan tankeställare kring vad saker och ting är värda. Han nämner det själv: tid för självreflekterande, vila, psykisk och fysisk återhämtning men även en möjlighet att fördjupa och utveckla sin tränarhjärna och bygga kontaktnät.
Fan, efter bragdhösten 2019 får Velic ha vilka grunder han vill - för mig som varit aktiv supporter sedan 02 är han den störste tillsammans med Mario. Hatt av.