@Plantagenparkeringen sa:
@xonitex sa:
@Plantagenparkeringen sa:
@Petter Bengtsson sa:
@fåtöljsupporter a.k.a. fr sa:
@Petter Bengtsson sa:
Inte alls. Att ta ansvar för vad man säger är relevant även på nätet. Spyr du ur dig skit på ett forum så kan det skada andra, i det här fallet spelare och ledare i Öster.
Om man är tränare för ett lag i elitfotbollen hoppas jag att man faktiskt har förstånd att inte gå in och läsa på forum där supportrar skriver, oavsett om det gått bra eller dåligt för laget.
Tror du på fullt allvar att det bara handlar om att exempelvis Velic har gått in här och läst? Självklart läses inläggen på det här forumet av hundratals eller kanske tusentals personer. Rykten sprids och når förr eller senare alla eller de flesta som det skrivs om, vare sig de läser inläggen här eller inte.
Avgick Velic därför att han inte stod ut med all skit han fick på det här forumet? Jag har ingen aning, men tycker att det är relevant att ställa frågan. Det tål att funderas på vilken sorts plattform ett supporterforum ska vara. Själv tycker jag att ribban bör ligga betydligt högre än på exempelvis Flashback.
Samtidigt. Hur många fotbollskarriärer har inte Velic förstört genom sina uttagningar eller ledarstil?
Det är inte SÅ synd om honom, han har fått träna ett elitlag. Och det är stormigt. Vilket det blir med mycket ansvar.
Inga.
Är man tillräckligt bra och har rätt pannben så når man eliten.
Bra ledarskap inspirerar och skapar drömmar. Särskilt i åldern mellan 15-25 som Velic jobbade med.
Precis - å alla reportage som gjorts med spelare har dem hyllat klimatet och gruppen! Några spelare har saknat speltid, och dessa har släppts för att inte klimatet skall påverkas negativt.
Velic för mig står för österhjärta, och han kommer finnas med bland de stora namnen i mitt minne. Det handlar inte bara om vad man vunnit i karriären, utan av vad man gett till föreningen ❤️????❤️
Velic har vågat stå för det han tycker och det har inte alltid varit uppskattat - men han har alltid varit ärlig och stått rakryggad, hyllas för detta bör han!! Sen att vissa av oss vill se en annan sorts fotboll, ja de får vi se hur det faller ut i framtiden nu