Saknade det samspelta mittbacksparet idag. Engqvist är ok men visst lyser lite grann av ovanan på positionen igenom. De vanliga hade kunnat stänga till gemensamt även idag. Milleskog var en ettrig sak skapade mycket turbulens. Osynkad backlinje ger honom och Björnen lite för mycket luft. Sen kanske Nilsson ska kunna styra bort skottet istf retur rakt ut, eller?
Nu blev ju målet bortdömt, men har någon kunnat se om det verkligen var offside?
Långa stunder saknar man Tatus löpningar. Jag kan dock tänka mig att han med tanke på motståndet och Månzas frånvaro fått lite tyglar att hålla sig hemma. Tycker ändå att han fanns med en bit upp och kombinerade runt några gånger. Ett helt ok inlägg på ABW där i slutet.
På förhand en svår match, och det var precis vad det blev. Med en kortgalen domare och ett hemmalag som spelar på att utnyttja det så gör det matchen än svårare när Hauk får kort så tidigt.
Som jag skrev långt innan match tror jag det är dags att låta rulla runt på vår låga mittfältare, viktigt att hålla igång alla killar på plats 12-20 i truppen.
Frustrationsvrål idag och sedan fokuserat hårt jobb från och med imorgon.