@McA sa:
@ÖIF135 sa:
@McA sa:
@ÖIF135 @ÖIF135 sa:
@McA sa:
@ÖIF135 sa:
@Peter
”Hunger, potential och entusiasm”
Låter som en samlad beskrivning på våra unga spelare Victor Stulic, Victor Ericsson, Emir Avdic, Gustav Ahrn och om man vill ta det steget längre även Ruben Lindén, Momodou Njie, Oliver Gustafson, Viljam Hansson och Alen Zahirovic.
Hade känns så himla rätt att ha med alla dessa i seniortruppen 2020 flankerade av typ något äldre Filip Örnblom, Christian Ljungberg, João Pedro, Mattias Pavic (enbart i offensiv roll) och några välscoutade förmågor från division 2.
Emir Avdic är skitdålig och Gustav Ahrn kan inte ens starta i Oddevold. Jag är rädd att dom kommer satsa på Gustav vilket inte hade varit bra
Hur skulle de två kunna vara sämre än de som spelar nu?
@McA sa:
@ÖIF135 sa:
@Peter
”Hunger, potential och entusiasm”
Låter som en samlad beskrivning på våra unga spelare Victor Stulic, Victor Ericsson, Emir Avdic, Gustav Ahrn och om man vill ta det steget längre även Ruben Lindén, Momodou Njie, Oliver Gustafson, Viljam Hansson och Alen Zahirovic.
Hade känns så himla rätt att ha med alla dessa i seniortruppen 2020 flankerade av typ något äldre Filip Örnblom, Christian Ljungberg, João Pedro, Mattias Pavic (enbart i offensiv roll) och några välscoutade förmågor från division 2.
Emir Avdic är skitdålig och Gustav Ahrn kan inte ens starta i Oddevold. Jag är rädd att dom kommer satsa på Gustav vilket inte hade varit bra
Hur skulle de två kunna vara sämre än de som spelar nu?
@Peter
@ÖIF135 sa:
Jag hade velat se typ en 4-3-3/4-1-4-1 med Tannus och Andreasson framför Persson.
Gärna helg på vänstern men jag kan tänka mig se att calle lämnar och vi tar in någon annan. Vi kan värva Julius Bakkabulindi från Räppe och i backlinjen kan Örnblom bli den store stjärnan
Ja, Tannus glömde jag av. Han ser jag gärna i truppen 2020.
Att Ahrn inte startar i Oddevold kanske är som med Vall i Öster: man satsar inte på den inlånade spelaren? Och är Avdic verkligen ”skitdålig”? Tycker han visat pigga ben de gånger han fått chansen av Öster. Även gjort mål i division 1 år (månne bara en gång, har inte följt just den statistiken så noga).
Har du sett Avdic i träninsmatcherna? Han springer ju bara runt o leker ronaldo
Jag hade hellre sett dig på topp än DJ och DK just nu. För mig ÄR Avdic Ronaldo just nu i jämförelse.
Så trött på att se Öster spela samma match om och om igen med noll energi utan att försöka förändra någonting.
Vill du se mig på topp? Tja, kanske de. Spelar faktiskt korpen med mina jobbarkollegor