Jo, visst ska vi det. Jag tror inte Wallberg hade startat den här tråden i somras annars. Lite symboliskt att det ser ut att bli just Frej som skickar ner oss i Söderettan; samma antagonister som gjorde exakt just det hösten år 2014 också. Men vi har haft chans efter chans efter chans att vinna viktiga matcher och ta oss upp på säker mark och i match efter match efter match så har vi inte tagit den. Framförallt så stör jag mig på inställningen hos våra spelare. Hela andra halvan av säsongen så borde det ha sprutat svett, blod och tårar från varenda spelare, löpinsatserna borde ha varit 110% och offerviljan total. Då tror jag att tabelläget hade sett annorlunda ut. Men istället så är det en känsla av lathet med loja, likgiltiga spelare som representerar oss i matcherna - just därför hoppas jag att den stora merparten är borta nästa säsong. De förtjänar inte att vara Österspelare. Det där löser sig ju såklart av sig självt i och med degraderingen.
Det kommer en morgondag och jag längtar efter den, efter ett annat Öster. Hellre det och division 1 än att fortsätta leva i den här mardrömmen.