Nu måste nog till någon lösning, så många chanser och så mkt missar, dom skapar ett halvt läge och gör 2 mål, det var ett ururselt lag vi mötte dag, och lyckas inte stänga eller avgöra matchen. Jag var bland dom som verkligen gav järdler 110% stöd, men detta fungerar inte längre, vi vinner inte matcher, vi är fruktansvärt dåliga o stänga matcher, käns att det inte är någon match coach med taktiska drag, utan många gånger vi släpper in mål tidigt, och matchen rinner ut, idag lyckas vi ta ledning 2 ggr dessutom mot ett riktigt kasst lag, och släpper in 2 mål, enligt mig dåligt coachat, det ska inte hända, inte mot ett såhär uddlöst lag. Ska vi byta tränare då ska det till någon som PO Ljung eller nanne, typ av den kalibern, ge velic eller någon annan medioker, kommer inte lösa detta, sen behövs det nog lite nyförvärv, Andréasson skulle jag inte låta spela mer, han är för dålig, ahrn och avdic är för unga för valpiga för att gå in och göra skillnad, ledningen bör bestämma sig, vad vill vi? Göra riktig förendring, eller trilla ner till lingonserien, för detta kommer tyvärr inte hålla, och jag tror vi får järdlers avgång idag eller imorgon