Villenyblom @NonPhixion sa: Dragan missar matchen, Ahrn från start? Han startar imorgon, redan bekräftat.
dokken @Redarmy88 sa: Samma elva som sist! Tobbe i mål känns tryggare för min del utan att Robin är en dålig målvakt. Amen!
ubie67 http://www.minboll.se/article/magnusson-sa-far-oster-en-bra-start-pa-viktiga-veckan/ Gäller nog som sagt att vi ser kommande tre matcherna (inom en vecka) som en enhet där vi måste matcha vissa spelare mer försiktigt, tex brassen, evil Måns o kanske Lunkan. Ahrn o DJ nog i topp fysiskt men kan också vara tufft med många maxlöpningar i djupled så Järdler har nog en plan baserat på skador, uthållighet o spelformationer där vi lär se olika konstellationer. Serien är lång o gäller att rulla runt lite, ställs på sin spets just denna veckan med nio poäng på spel, först ut nu med tre mot grön försvarsinriktad vägg, ledord tålamod, tålamod o åter tålamod!
Calle01 Startelvan klar. Andersson Stefan Månz Lundgren Silverholt Pavic Drott Ljungberg Andreasson Calle Ahrn Avbytare: Örnblom, Larsson, Pedro, DJ, Silka, Avdic Spännande med Ahrn. Tungt för Örnblom som gjort det bra.
VV-Oppnasitt84 @jon sa: Varför inte Örnblom som def mittfältare? Hugget som stucket mellan honom och Drott kanske. Drott är ju betydligt mer rutinerad dock så kanske det som väger över till hans fördel.
VV-Oppnasitt84 @österlivetut sa: Fan vad gött. Ahrn startar. Gillar järdler just nu Hade vi inte vunnit mot hbk hade nog DJ startat. Laguttagningar kan lätt bli psykologiska särskilt för en lite mindre rutinerad tränare som CJ, tänker jag iaf.
Calle01 @xonitex sa: Tycker det känns fel att bänka Örnblom.. Det känns lite konstigt, precis som du säger. Jag tillhör dem som tycker att Drott är lite bättre men det är något som inte känns rätt.
Petter Bengtsson @Calle01 sa: @Petter Bengtsson sa: Johannesson är alltså skadad? Var har du läst eller hört det? Han nämns inte bland avbytarna. Jag hoppas att det inte stämmer. Vill se honom löpa på djupet längst fram sista 20.
Calle01 @Petter Bengtsson sa: @Calle01 sa: @Petter Bengtsson sa: Johannesson är alltså skadad? Var har du läst eller hört det? Han nämns inte bland avbytarna. Jag hoppas att det inte stämmer. Vill se honom löpa på djupet längst fram sista 20. På Facebook är han med, dvs bland avbytarna som nämns i laguppställningen där.
xonitex @Calle01 sa: @xonitex sa: Tycker det känns fel att bänka Örnblom.. Det känns lite konstigt, precis som du säger. Jag tillhör dem som tycker att Drott är lite bättre men det är något som inte känns rätt. Gillar också Drott, som fan. En personlig favorit. Jag menar att Örnblom kanske borde gå före Fredrik Lundgren.
Labila Kabila @Calle01 sa: @Petter Bengtsson sa: @Calle01 sa: @Petter Bengtsson sa: Johannesson är alltså skadad? Var har du läst eller hört det? Han nämns inte bland avbytarna. Jag hoppas att det inte stämmer. Vill se honom löpa på djupet längst fram sista 20. På Facebook är han med, dvs bland avbytarna som nämns i laguppställningen där. Och han finns med i twitterlänken längre upp...