Tompa Slog precis på TV:n. Är det bevattningsförbud eller varför ser gräsmattan bränd ut? Min egen ovattnade gräsmatta full med mossa är mycket grönare.
Oldtimern 3 min som helt bestått av västerås press , jag förstår mig inte på öster , hemma0lan verkar vara naktdel,
Oldtimern Dålig nickraft i dag , bara smågrabbar i anfallet får se hur de går, omständigt österspel som vanligt vsk mer rakt spel , ingen lätt mur o ta sig igenom öis misslyckades, ju hoppas vi får första målet så de måste öppna sig lite ,
Petter Bengtsson Helt okej första 20. Öster klart bättre. Känslan är att det går snabbare framåt med den här uppställningen.
Oldtimern Missar i uppspelen oroar livsfarliga läge, tur vsk inte hitilss har förmåga o utnyttja det , öster rullar boll men händer inget, ser ut 9 bli ytterligare en halvlek utan mål för öster på hemmaplan
Petter Bengtsson Spelet de första 35: snabbt, ungt och lite valpigt i avsluten. Det är på Calles kant det händer saker. Tobbes ingripanden i målet känns trygga. Öster fortfarande klart bättre.
Jockeluring Som jag ser det petar Ahrn bollen förbi målisen, som ändå får den på sig innan Ahrn stupar.
Anders @Jockeluring sa: Som jag ser det petar Ahrn bollen förbi målisen, som ändå får den på sig innan Ahrn stupar. Du tittar för opartiskt. Håll för ena ögat.
Oldtimern De flesta lag vinner på hemmaplan så inte öster, Straff för vsk trodde jag, men varning vsk i stället för filmning , där hade vi tur, Men vi får ibte tappa boll som vi gör nu i uppspelen, då sätter vsk ett till slut,