@Labila Kabila sa:
@TheSmokingMan sa:
Som jag förstått är både Drott och Pedro nu igång för fullt i träning
Är Drott verkligen tillbaka i full träning?
Tror han kör rehab fortfarande.
Det är möjligt att han avstår vissa moment, det vågar jag inte säga. Men han tyckts vara i full träning, vilket känns skönt. Jag skulle gissa att han bara är två veckor från ett inhopp och tre eller max fyra veckor från en startplats :+1:
Pedro däremot - otroligt tråkigt, men jag tror Öster släpper honom nu när kontraktet går ut i sommar. Han har varit konstant skadedrabbad sedan han kom till Sverige vilket ju också präglade hans tid i Österrike. En skadefri Pedro med en ordentlig försäsong i benen hade hållt hög allsvensk klass men det får vi tyvärr inte se, tror jag.
@Calle01 sa:
Det verkar som om 4-1-4-1 har kommit för att stanna. Synd tycker jag, men det är som det är. Pavic måste vara på plan och jag tycker han ska starta till höger på mittfältet. DJ får sitta på bänken. Ljungberg, Pavic och Calle får hjälpa Dragan offensivt. Drott petar Örnblom när han kommer tillbaka. Målvaktsfrågan är helt öppen. Själv känner jag mig mer trygg när Andersson står.
Det känns otroligt bra att vi värvat Tobbe och nu för första gången sedan Robin kom till oss har en riktigt bra konkurrenssituation mellan stolparna.