@Fläns sa:
Har sett 3 allsvenska matcher live än så länge i år, i och för sig några som är topplag
Men det som öster presterat hittills har jag blivit besviken på faktiskt och det gäller både spelare och ledare, samt saker runtomkring i föreningen, hoppas verkligen att alla steppar upp några snäpp om det ska bli allsvenskan nästa år. Det viktigaste är att komma in i vinningstreak 4 raka segrar nu och självförtroendet växer, då kan det bli bra det här. Börja inte byta för mycket i startelvan om det inte behövs. Måste spela ihop oss nu.
Utan målvaktstabbar så hade vi förmodligen haft 4 raka. Vi har vart det bättre laget förutom kanske sista 30 mot Öis när vi backar hem och lite slarvigt i första mot Brage. Vi har nu tränare och många nya offensiva spelare som ska spela in sig och är enligt mig över förväntan än vad jag fick höra om Tufa i vintras, det kommer förbättras med tiden. Det här med att vinna 4 matcher i rad i S1 växer inte på träd direkt. Som förening har vi inte mått bättre än på mycket länge. Konstig take