@Villenyblom sa:
@Fläns sa:
Har sett 3 allsvenska matcher live än så länge i år, i och för sig några som är topplag
Men det som öster presterat hittills har jag blivit besviken på faktiskt och det gäller både spelare och ledare, samt saker runtomkring i föreningen, hoppas verkligen att alla steppar upp några snäpp om det ska bli allsvenskan nästa år. Det viktigaste är att komma in i vinningstreak 4 raka segrar nu och självförtroendet växer, då kan det bli bra det här. Börja inte byta för mycket i startelvan om det inte behövs. Måste spela ihop oss nu.
Utan målvaktstabbar så hade vi förmodligen haft 4 raka. Vi har vart det bättre laget förutom kanske sista 30 mot Öis när vi backar hem och lite slarvigt i första mot Brage. Vi har nu tränare och många nya offensiva spelare som ska spela in sig och är enligt mig över förväntan än vad jag fick höra om Tufa i vintras, det kommer förbättras med tiden. Det här med att vinna 4 matcher i rad i S1 växer inte på träd direkt. Som förening har vi inte mått bättre än på mycket länge. Konstig tak
Jag hoppas framför allt att folk inte börjat skrika på sparkad tränare och massa radikal förändring om vi skulle missa uppflyttning i år. Låt Jens, Vito och Tufa få jobba i lugn och ro så blir det här bra, även om det kanske tar två år och inte ett.