Hansen osterfan Var har du läst det? IFK Hässleholms senaste nyhetsflash är för nio dagar sedan om att man kan köpa gödsel för bra pris: https://www.ifkhassleholm.se/nyheter/?ID=18716&NID=1137546
Hyena Hansen Så otroligt sköna. Tur att deras vältränade spelare bär in det till förrådet åt köparna. Hade inte Öster kunnat ta efter fast med husmålning? Hade gärna sett Mattis & Aliev med sin räckvidd komma på besök. Mina tankar kring hur Öster ska spela & åsikter om limträbalkar bjuder jag på.
Professorn I helgen hade Östers IF 8 spelare på matchläger med Smålandslaget P08. Truppen var 22 st, villket gör att vi bistod med mer än 1/3. Undrar hur vanligt det är att vi har så många med.
xonitex KalleKula De tippades åka ur för nåt år sen när de sen kom i toppen som nykomling så kan ska nog ta det för vad det är.
east1930 Aj då, men bra att övriga lag inte tror på våra ungdomar. Östers 05-or är en av våra bästa kullar någonsin, det är min åsikt och är övertygad om att de ute kommer att riskera degradering.
east1930 Max Högberg är väl ingen högoddsare. Även Nikola och Bodén borde vara aktuella. Kanske även någon från de lägre kullarna.
Hansen KalleKula De har gjort det tidigare tillfällen så är det officiellt så lär det bli officiellt snart.