Hansen Berndt gjorde nyss ett bra nummer men offside på Teo. Berndt väldigt rivig och får nu en tillsägelse av domaren att coola ner sig en smula.
Eckart @Hansen sa: @Eckart sa: Var är lill-Wibbe? Är väl utlånad. Straff till Öster! Han skulle väl dubblera har jag för mig.
Hansen 24 minuter. Mattis tröttnar på att hbk tagit över taktpinnen och sänker en blå på kanten. Gult kort.
Hansen Diskuteras på publikbänken bredvid mig om Mattis verkligen borde få spela med de här små. Och att det är en kille som inte behöver snabba sig till konserter för att få en bra plats där framme.
VV-Oppnasitt84 @Eckart sa: @Hansen sa: @Eckart sa: Var är lill-Wibbe? Är väl utlånad. Straff till Öster! Han skulle väl dubblera har jag för mig. Ja han har representerat både Öster och Räppe växelvis under säsongen.
Hansen Matchen sänds för övrigt på Hallandposten också men där får ni inte höra publikens kommentarer. :)
Hansen Paus. Bra insats av Öster i en halvlek som jämnade ut sig. Zahirens avslut till 0-2 halvlekens behållning. Teo ser pigg ut. André söker lägen hela tiden. Berndt sliter. Såg någon riktigt bra löpning av Spendler också.
Hansen Ledning 2-1 alltjämt för Öster efter 58. Teo avslutar utanför. Nu är det dags att börja grisa för detta ryck i serieledningen, tycker jag. :)
Hansen Lite grinigt nu efter att Östers kapten Vukasovic ilsknat till då en HBk ligger och åmar sig efter en duell dem emellan.
Hansen Till höger sitter en snubbe i Österjacka (troligen ledare i något lag) med sin familj och klagar högljutt över domarnivån och till vänster har jag de lokala Mattisbeundrarna som håller på hbk och suckar åt domarklagaren.