Hansen Zahiren vinner boll i mittcirkeln och driver den fram för att frispela André som rullar in bollen efter 70 min. Avblåst för offside.
Hansen En man går förbi med en hel låda med korv med bröd köpta i kiosken. Ser ut som han vunnit storvinsten på Lisebergs chokladhjul. Omdömet av Mattisfansen: ”söt..” Max Högberg med fint hemjobb som hjälper mv Basic.
Hansen 77 min. Teo spelar fram Max Eriksson med ryggen. Max drar en skruvad vänster yttersida just utanför Påhlssons högra kryss. Just efter frispelar Max istället Teo som avslutar men är offside. Allt talar just nu för en Österseger och utökad serieledning.
Hansen Casper Håkansson har bytts in nu som anfallare. Ut har Mattis gått liksom då Berndt. Högberg mittback nu ihop med Vukasovic. Max Eriksson ser ut att spela högerback. Dvs två ändringar i backlinjen då två offensiva tagits in.
Hansen Är väldigt imponerad av Öster. Var nästan mer kul att se det här än ett gäng bänkade a-lagsspelare. De känns verkligen som ett lag.
Ostersif3838 @CrobyJr sa: U19 mot Häcken kl 13:00 på Värendsvallen idag. Missa inte! Förmodligen det bästa laget i serien. Vann ligacupen och har gått väldigt bra efter deras dåliga start där de verkade ha en del spelare borta. Blir nog en sevärd match!
Lindstig @CrobyJr sa: U19 mot Häcken kl 13:00 på Värendsvallen idag. Missa inte! Tack för tipset. Många minnen från Värendsvallen som kommer upp...
Hansen Ska bli kul att få se mer av t ex Bashir Bashiir som jag bara såg i slutet i U21 senast. Såg ut som stabile Basic i mål va precis som i U21 senast.
Hansen Kör ingen rapport idag för nu ser väl ni andra matchen själva med era inlogg på MinBoll som jag eller på plats på natursköna Värendsvallen? :)