Suppe Manne Det har korrigerats, så det var en felaktig uppgift i artikeln. Fotnot: Formuleringen om att Ganovic skrivit kontrakt med Öster stämmer inte då det inte är tillåtet att göra det med så unga spelare. Detta stycke har korrigerats.
Manne Suppe Han […] ville att vi skulle börja jobba. Nu jobbar vi tillsammans […] Detta citat är alltjämt är kvar i texten, och var det jag syftade på. Min fråga rör agent-spelare-relationer, inte klubb-spelare.
east1930 Jag vill poängtera att Westring ej är agent och skriver inte några avtal eller kontrakt, han är scout.
Manne east1930 tack! Trodde han hade licens. Det var säkert spelaren som uttryckte sig slarvigt kring ”jobbar tillsammans” (vilket indikerar en överträdelse) Westring vill nog bara hjälpa killen. Han är väl från samma krokar?
east1930 Läste att Bashir blir kvar efter sin utlåning till Räppe. Kul för honom och grattis Räppe till en bra "värvning"!!
onion east1930 Innebär det att Bashir inte är Östers spelare längre? Eller är han fortfarande utlånad?
east1930 onion Han ska vad jag vet vara Räppe till 100%, sen vet jag ej om det innebär nån övergångssumma.