@ÖIF135 sa:
@Knugen sa:
@ÖIF135 sa:
Transferfönstret öppnar på måndag den 15:e Juli. Alla pratar om att flera spelare ska in men då blir det väll någon som lämnar?!
Vilka tror ni lämnar öster nu i sommar?
Målvakt: Alla 3 blir kvar
Försvarare: Tror att alla här också blir kvar, Jonathan Larsson kommer iallafall stanna säsongen ut.
Mittfältare: Silka? Själv är jag trött på Silka som alltid ska bryta anfallen genom att passa hem men han blir nog kvar för mittfältsdjupet.
Anfallare: Det pratades om att Joao Pedro skulle lämna men han har förlängt och kommit in i det. Om Stefan Ljubicic kommer in... funkar det verkligen då om vi ska spela 4-5-1/4-3-3? Då har vi 5 forwards (DJ och pedro kan spela kant också. Gustav Ahrn mot en utlåning? (jag tycker inte att Gustav Ahrn sett jättebra ut när han spelat, tror att han skulle behöva en säsong i ettan eller tvåan för att bli bättre. Kanske en säsong med Räppe i tvåan?
Vilka tror ni?
Johannesson kan lämna han gör ingen nytta i Öster längre. Missar öppet mål och skjuter utanför målet hela tiden.
Hans teknik är ju inget att hänga i granen heller... slår bollen 3 meter framför sig och sen springer efter den.
Tycker att vi skall stå bakom våra spelare, dessutom så får ni inte glömma att DJ har faktiskt gjort flera av våra mål denna säsongen!
Jag kan inte säga att våra anfallare har levererat under våren men det gör inte att våra nuvarande anfallare är sämre än förra året. Dock kan vi behöva vässa konkurensen och se framåt :)