Rejkan Hansen Säkerligen men hittar ingen information om öppettider på matchdagen. Skulle vilja köpa på förmiddagen så man kan stoltsera med den på stan
Hansen Rejkan Knappast öppet före 13.. men jag frågade mest för jag funderade på att passa på och köpa en efter matchen när man är i Växjö. Men annars får det bli något annat trevligt.
Hansen Rejkan Haha, saluför de jubileumsölet 4Guld i oöppnade buteljer från år 2000? 🙂 Menade i Östershoppen. Vid det laget har det nog slunkit ner en och annan EF-öl, till Malmströms (och min egen) stora glädje. 🙂
Jockeluring Har alla andra som beställt fått sin Napoli 87-t-shirt? Jag har väl väntat en månad snart?
matjo Jockeluring Jag och brorsan fick våra upp till 08-land efter ungefär två veckor. Skicka hundpatrull!
Jockeluring Jockeluring Nu ringde dom från tröj-företaget, hade läst mitt inlägg. All cred!!! Tröjan hade skickats, Postnord hade fuckat upp, tröjan i retur. Nytt försök med start i dag. Bara allt inte påverkar resultatet i morgon negativt ❤️ 💙 👏 .