JanJosefsson Hoppas BP fortfarande är bakfulla efter sin fest. Vill hemskt gärna att vi blir fyra i serien. "Gör mig lycklig igen", Öster!
Platini @Peter Hansen sa: Vattna riktigt ordentligt på ena långsidan nu som BP gjorde när Levi kom på besök. Om jag förstått saken korrekt måste hela planen vattnas, inta bara delar som t.ex. motståndarnas planhalva, annars är det ett regelbrott.
Platini @jon sa: Två droppar på ena planhalvan och två kubik på andra Sportmanship när det är som finast!
Pelle Bra halvlek. Vi kommer inte riktigt till heta chanser, men gott om nästan nästan lägen. Fuhre riktigt bra!
Plantagenparkeringen @staglabacken sa: Hittills är det här tveklöst Shazes bästa match i östertröjan. Inte bara Shaze. Även Fuhre levererar. Ska bli kul att få se Järdler nästa år. Ser fram emot ett bollförande Öster på en nyklippt hybridmatta.
xonitex @Pelle sa: Jag vill se mer av Emir Avdic.. Det ytterst lilla man såg, såg onekligen väldigt intressant ut!
lundino Örnblom var riktigt bra. Det bästa jag sett honom. Tycker hela laget gjorde en bra insats. Den inställningen, löpviljan och rörelsen vill jag se varje match.