Jag håller med Redarmy, säsongerna 2011 och särskilt 2012 minns jag med en stor värme. En alltid leende och skrattande Roar, ett lag som höll samman och jobbade för varandra (så har det varit under Askebrand också, en annan tränarfavorit hos mig) och en säsong där vi var ostoppbara. Jag kommer aldrig glömma bortamatchen mot Landskrona där vi med en man mindre vände och vann, varpå Henrik Larsson tackade för lektionen. Vi var spelförande och underhållande att se på.
Roar har sedan dess varit på dekis, först i HIF och sedan i ÅFF. IFKV kanske kan bli vändningen för honom, men det känns som om han går dit i brist på andra val. Och vi hade säkert fått honom om vi velat, men var sak har sin tid och Järdler känns helt rätt för vårt älskade Öster.
Men Roar, vill du verkligen gå till en klubb som behandlar sina tränare som skit ? Tänk efter en gång till, ha lite is i magen och se vad som dyker upp. Skit i Värnamo. Det är en skitförening med en bipolär stolle till sportchef och ordförande. Hycklare är de också. Fi f-n.