Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till Kapcevics roll. Jag förutsätter att precis som när Fuhre och Bajrovic spelat ihop på topp på sistone (för vi har ju faktiskt spelat med 2 på topp - inte en på topp och en bakom utan 2 på topp) ska Kapcevic och Bajrovic kampera ihop, men de söker ju inte upp varann, de har ju mil emellan sig.
Titta på Trelleborg som hela tiden söker upp bollhållaren och hjälper denne genom att vara 4-5 man inom en ganska liten yta. Öster gör inget sånt. Ju längre matchen går drar sig Kapcevic ut mot vänster och bort från straffområdet och hamnar hela tiden i löpdueller med snabba yttermittfältare och ytterbackar. Upp med fanskapet på topp med en gång för helvete. Terrorisera motståndarna med firma Dragan & Admir. Lämna kanterna till Strand och Björkén.
Snabbanalys: Snabbt mål gör att Trelleborg kan kontrollera matchen. Öster har mycket boll men så länge Bajrovic skjuter åttielva skott i dumma lägen så skapas inte mycket farligheter. De farligheter som skapas efter en bit in i andra med Månzas stolpträff och Kapcevics nick måste resultera i mål.
Till syvende å sist kan vi konstatera att vi gör två byten och ändå har 3 mittbackar kvar på plan. Bajrovic och Drott på bänken. HELT JÄVLA GALET! Lyrorna som slås från backlinjen kan slås av Crona och Bajrovic måste vara kvar i boxen när de väl dimper ner där.