Bissan Tycker det är tydligt hur viktig Johannesson är för spelet när han inte är med. Och när han är med är det tydligt hur viktig Bajrovic är för målskyttet.
Calle01 @Redarmy88 sa: Han sa väl att han var i Huddinge innan Assyriska? Jag uppfattade det som att han är från Huddinge.
Redarmy88 @Bissan sa: Tycker det är tydligt hur viktig Johannesson är för spelet när han inte är med. Och när han är med är det tydligt hur viktig Bajrovic är för målskyttet. Har svårt att se hur Johanesson som är sämre tekniskt sett skulle klara sig med dagens underlag. Men jag håller med dig i det du skriver. Vi utnyttjar inte Kapcevic särskilt mycket idag.
Petter Bengtsson Öster klart bättre, men ändå uddlösa framåt. Tamt spel över lag. Strand bäst hittills!
Memory Man @Calle01 sa: @Redarmy88 sa: Han sa väl att han var i Huddinge innan Assyriska? Jag uppfattade det som att han är från Huddinge. Precis. Moderklubb Huddinge.
Mapet 1-0 gött! Tur att straffen är hård, för särskilt välplacerad är den inte, nästan 1 m från stolpen. Håll i nu Öster!
Redarmy88 Härligt att admir får näta igen. Om målvakten går åt rätt håll och det blir mål är straffen i regel bra slagen. Svårt att se om straffen är befogad.
Mapet @Calle01 sa: 1-0 på straff Bajrovic. Var det straff? Tveksamt tycker jag. Tycker det är en ganska klar straff, det är kontakt. Björkén tappar balansen och fäller sig själv i andraläget. Men grundorsaken till fallet är kontakten i förstaläget.