Hansen Även den nya tröjan (utöver allt ämnat) är Jönköpingssupporters upprörda över. Märklig grön färg, va? Bara att jämföra med det gröna på tröjans klubbmärke.. https://www.jonkopingssodra.se/lagen/herrlaget/
Kalle Dahl Som jag förstår det spelade Mattis hela AFCs genrep, till höger i en treback. En bra debut av Mattis Adolfsson som såg mycket trygg ut i backlinjen tillsammans med Leo Lif och Zeki Fryers. Mattis kunde dessutom behålla lugnet trots att han blev utbuad i stort sätt under hela andra halvleken av Giffarnas klack efter en het situation i början på den andra halvleken. https://www.afc-eskilstuna.se/news/sk%C3%B6n-vinst-i-genrepet
Villenyblom Suljic säljs till AFC och HIF har endast 2 naturliga mittbackar varav en är skadebenägen och fönstret stängs imorgon. Granen mastermind
Calle01 Villenyblom Låter som ett konsrigt beslut, i alla fall utifrån. Transferfönstret är öppet lite till. Bara det inte påverkar Mattis negativt.
Labila Kabila Kalle Kula har plockat in en inkastcoach, han har bara hunnit köra ett par pass med VSK
Labila Kabila Alen Zahirovics Motala slog Sollentuna med 1-0 i säsongsinledningen. Alle Henningsson inledde målskyttet och Thellsson följde upp med tre mål för 4 målsledning i halvtid för Räppe mot Berga.
Oldtimern Den här Tellsson , i räppe, 4 mål i går, är det nåt öster kan ta hand om, har de inte sammarbete med räppe, verkar ju vara riktig målmaskin, sådana måste man ta hand om innan nån annan norpar honom.
ÖIF135 Trots TFF:s miljoner är det ändå i princip samma trötta elva som förra året. Skillnaden är väl att man har en mer beprövad tränare nu.
Jockeluring Härmed beställer vi följande: Gefle vinner över TFF på Tjongavallen, Utsikten vinner över Skövde och Östersund spöar Gais.
Lindstig Jockeluring Även om jag alltid vill ha oavgjort i alla matcher så får väl ändå förluster för Trelleborg o Skövde anses som bra...
Labila Kabila Hansen han har haft skadeproblem under försäsongen, tyckte det lät som liknade han hade hos oss när de pratade om det på upptaktsträffen.
Old Chap Hansen Obehaglig nivå när dina inlägg handlar om Nico. Visar brist på empati. Har du ingen familj? Såg nu att du har huset fullt och ändå skriver du på det viset.
Hansen Som vanligt otroligt svårt med ironi i skriven form. Tog bort ett gäng inlägg och går vidare med dagen.
Lindstig Hansen Som sagt, det skrivna ordet kan tolkas bokstavligt eller med en ironisk underton. Antar att några kommer att skratta åt mina alster i nästkommande Öster News medan andra kommer att tycka att jag är en fullständig idiot.
Oldtimern Kollade lite på trelle gefle, trelle ser lite sega ut, men inte lätt mot stora gefle, som kämpar o sliter, bäst medoavgjort här, kanske
Oldtimern Trelle förlorade, gefle ser ut o bli ett nytt Skövde stora starka o hård fajting Trelle råkade ut för de vi också lär göra hemma är att många lag lagen parkerar bussen, gäller kunna lösa up de, vilket trelle inte lyckades med