Hansen När man går från en öl i hängmattan i strålande sol till att slå på Brage-HIF inför andra halvlek..
Lindstig Man blir sugen att inför 2024 ge igen o plocka ut russinen ur Helsingborgs sura kaka. Men vid närmare eftertanke vill jag inte ha en jävel av deras sopor.
Hansen Några riktigt bleka skånska (sur)bukar - helt säkert utan solkräm - som bränner sig i den förrädiska vårsolen på Borlänge Energi Arena Domnarvsvallen… Kommer hem med svidande hud efter en ny svidande förlust.
Calle01 HIF mot Gais nästa omgång. Kan bli förlust igen för HIF. Alternativt tappar en toppkonkurrent poäng. Win-win kallas det.
McA Villenyblom Var inte ett seriöst menat inlägg på HIFs forum. Tycker att det är förvånansvärt nyktra åsikter där... med tanke på deras läge.
jon Vad är oddsen på 0p och 0-30 i målskillnad efter 30 omgångar? Kanske värt att slänga in en hundring?
Ols Underbar banderoll på Gaisläktaren: ”Låt oss minnas dig för prestationerna utanför planen. Stanna kvar på jobbet Håkan Mild!”, Lysande exempel på positiv läktarkultur.
Labila Kabila Calle01 ogillar ortet, och en oerhört enögd publik efter de besök man haft där. Sen känner jag att brunkfotboll ligger i deras DNA, men tittar sällan på deras matcher längre (om Öster inte är inblandade). Sen kan man ju även säga att han som gjorde målet idag unnar jag ingen välgång....
Platini Kan man tvärsäkert säga att HIF underpresterar? De kanske överpresterar. Om dagens Öster börjat Premier League med noll poäng men bara fyra mål minus hade jag varit rätt imponerad.
Villenyblom Platini Såklart att dem underpresterar med tanke på den truppen, det är mycket ungt men att dem har 0p efter 4 matcher är bara uselt.
Ingemar Platini Mer positivt tänkande: Det går i alla fall inte sämre för Eklund/(Baxter?) jämfört med de som hade jobbet tidigare.
Hansen Ingemar Haha, lysande ramsa skapad där i misären i deras forum ”Kaffe, kaka - tolfte raka” Men nu kan man släppa HIF ett tag och ladda för Östers match imorgon istället.
Ruuben Gais infriar förväntningarna som årets nykomling som går direkt upp. Skånelagen imponerar fortfarande inte, trots topptippade av många. 2 vinster på 12 matcher är ju riktigt dåligt.
Villenyblom Ruuben Nu är jag boomer men resultat från Allsvenskan är givetvis orelevant i sammanhanget. Lika orelevant som att säga att vi skulle ha dålig form för vi förlorade 4 raka tävlingsmatcher innan premiären.
Valance Ruuben Nu är det ju många matcher kvar och GAIS kommer att floppa som vanligt så oroa dig inte