Svarten https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/oster-ranades-pa-straff-for-javligt/
Som garvad Östersupporter tror jag att väldigt många känner rivaliteten. Visst, det är nu tio år sedan vi senast hade ett nappatag med Smålands Stollar, men förbittringen sitter djupt. Kalmars uppgång och guldår sammanföll med vår egen förenings utförsbacke. Kalmarhatet finns fortfarande i vårt DNA i form ramsor och en genuin önskan om att de sportsligt ska drabbas av Egyptens tio plågor. Personligen skulle jag gärna donera bort ena pungkulan för att få ge dem spö i ett allsvenskt dubbelmöte - för DIT ska vi. Sen kan jag, precis som du antar jag, på ett objektivt sätt tycka att KFF gör det bra som med små medel hela tiden får ihop ett vasst lag och kan utmana om topplaceringar, att Rydström är en jävligt skön karaktär osv.
Vilka myter och legender de unga skapar får vi se. Kanske är det bragdmatchen i premiären mot HIF som lever på näthinnan om tio år?
På det här forumet ryker tyvärr topplock hos vissa när man nämner K*F Ta inte åt dig av att vissa skribenter skriver.
Du är lika välkommen som alla andra, Svarten!
Ses i Örebro. Mot seger!