Johannesson 0-1 till Landskrona efter ett par minuter och nu straff till BoIS och Österbekante Johan Stenmark utvisad för Trelleborg. Edit: och med det 0-2.
Manne Johannesson drog även på sig straff i förra veckans derby mot HIF. Verkar inte ha tajmingen inne
VV-Oppnasitt84 Tror inte det hade blivit några nämnvärda protester från Bois om det hela utmynnat i gult kort och frispark på straffområdeslinjen.
Kalle Dahl Plantagenparkeringen Jag skulle bli förvånad om Kiken ligger före VSK när allt ska räknas ihop.
Redarmy88 Jag är inte säker på att Kiken når kval. Jag tror det blir ett monumentalt ras. De har HIF hemma imorgon samt j södra borta i kommande omgång. Tror inte de vinner någon av matcherna. Utsikten lär få betala vår kross av södra nästa vecka..
Calle01 Ikväll får vi hoppas att Helsingborgs IF vinner. Det är inte ofta den meningen skrivs på forumet.
Bissan Calle01 Superettan är som vanligt märklig, men ikväll håller jag stenhårt på Örebro och Helsingborg, de två lag jag höll som våra huvudmotståndare innan säsongen startade…
Redarmy88 Utsikten nära 1-0 efter 1 minut. cirka 250-300 Hifare på plats vilket bör dubblera utsiktens vanliga publiksiffra. Hoppas på HIF ikväll
Oldtimern Verkar som utsikten VSK, springer hem detta lätt, 3 klara målchanser för utsikten första 5 min , helt sjukt