Hasse-Hattrick VV-Oppnasitt84 Dags att Järdlers all otur med stolpar ut vänds till tur idag. 3-0 till ÖSK kanske?
Ruuben VV-Oppnasitt84 Då är vi bara 3 poäng ifrån att ha allt i egna händer, jag vet lite långsökt, men om man ska va lite positiv så😃
Redarmy88 Över 10 000 på Behrn Arena idag. I Dagens match spelar tabelläge ingen som helst roll. Tror ÖSK vinner
VV-Oppnasitt84 Ruuben Målskillnaden plockar vi in per automatik om vi går upp på samma poäng. Men det kräver ju att många resultat går vår väg framöver, exempelvis dagens match.
Ruuben VV-Oppnasitt84 Så är det ju, men vi måste i princip gå rent om vi ska komma ikapp, blir tufft. VSK har väl inte haft någon svacka ännu, måste ju komma någon gång kan man tycka..
Calle01 Ryltan Jag må vara pessimist, men jag tar gärna ett kryss idag. Missunnar ingen av er en vinst, men tappar VSK två poäng är det ok.
Zingo Växjö Norra - Asarum 6-0 nu. Och en speaker som outtröttligt spelar "Rock n' roll music" efter varje jävla mål. Allt är sannerligen inte bättre i de lägre divisionerna.
Kalle Dahl Zingo Den allmänna uppfattningen i Växjö verkar vara att Beatles vid mål är det enda positiva man kan säga om Växjö Norra.
Redarmy88 Domaren håller för övrigt en mycket bra nivå. Mycket dueller men han tillåter mycket åt båda hållen kul o se.
Manne Härligt ÖSK! Och härlig kortsida, mycket svarta draperier och grejer, gör de någon slags statement från kubanerna idag, någon som vet?
Bissan Örebro överraskande bra samtidigt som VSK visar kvaliteter med snabbt anfallsspel när de väl får möjlighet. Men rättvis hemmaledning så här långt. Fortsätt så!