Oldtimern Straff Landskrona på övertid, o utåtvänd HIF , vilket drama, nyligen friade hon HIF straff, nu straff Landskrona , oflyt som vanligt för bottenlag , men skandalös domarinsats hade de varit öster hade man varit vansinnig, kaos nu på arenan nu
Ruuben Kalle Joelsson vilka psykbryt han alltid får på allt och alla, på domare motspelare, medspelare.
Redarmy88 Tess måste vara den sämsta domaren som dömt en superettanmatch. Fyfan vad ojämn och fullständigt ballat ur med varningarna. Hade varit vansinnig som Hifare.
Oldtimern Nä kära domare detta klarade du inte , började bra men tappade matchen helt i andra halvlek, tråkigt, men förstår HIF ,
Ruuben Baxter lett laget i 16 matcher nu, ser likadant ut, de kommer inte klättra i tabellen. De får göra sig redo för Kval mot Lunds BK (i bästa fall). Haverikommissionen har inlett en förundersökning hörde jag.
SimonJohansson Var hon verkligen så jävla dålig ? Många svåra situationer, solklar straff i slutet. Inte alls lika solklart med frispark i det som ledde upp till straffen. Har sett bra mycket sämre domarinsats i denna serie, sen blev det väldigt avgörande i slutet. Hif var genomusla första halvan av matchen, ska vara glada att de ens var med i matchen inför andra halvlek. Att drabbas av psykbryt på dommaren efter den insatsen säger det mesta. Tror faktiskt de åker ut, är på samma nivå som Skövde.
Calle01 SimonJohansson Jag tycker tyvärr att hon var riktigt dålig. Det var inte bara straffsituationerna som blev fel utan också feldömda hörnor etc. Detta måste varit den i särklass största matchen i karriären för henne och hon tappade det på slutet. Jag tycker tyvärr också att HIF-spelarna agerande och protesterande mot henne gick lite över gränsen. Tanken slog mig om de verkligen hade gjort så om det var en man som dömt, allt annat lika. Men snacket om att hon skall ner i lägre serier och aldrig döma Öster är bara bullshit. Jag tycker hon har varit riktigt bra de matcher jag sett henne döma innan.
SimonJohansson Calle01 Jo du kan ha rätt, men var många svåra bedömningar. Tycker exempelvis oppong är en bra mkt sämre dommare.
TerrorTeddy Kan varit den sämsta domarinsatsen jag sett på mycket mycket länge. Hon hinner inte med. Får chansa och gissa till sig. Då blir det aldrig bra. Saknar helt spelsinne och fingertoppskänsla. Hoppas aldrig hon dömer Öster.
jon Ponera att Örebro slår Örgryte, Sundsvall slår Helsingborg, Trelleborg slår Eskilstuna och Brage fortsätter på den inslagna vägen och besegrar ännu ett topplag (Västerås) nästa omgång. Då har Örgryte 7p och HIF 8p upp till säker mark. Jobbigt!
McA Fy fan vad polisen har misshandlat LBOIS supportrar i HBG... bland det värre jag sett. Motsatsen till det som hände i Växjö när polisen pratade ut dem från läktaren.
Anders McA Det ser illa ut ja, men man bör vara försiktig med att dra slutsatser av korta filmklipp av den här typen. Vad har hänt sekunderna/minuterna före? Bois supportrar har inget bra track record direkt.
McA Afroman Ser vidrigt ut... har svårt att se att en sån nivå av våld + tårgas är motiverat när folk inte ens ser ut att göra motstånd.